.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک شفقت برای اقتصادی شدن کشاورزی در مازندران
کمک شفقت برای اقتصادی شدن کشاورزی در مازندران

استاندار سابق مازندران و استاندار فعلي بوشهر با تاكيد بر اينكه كشاورزي ركن اصلي اقتصاد مازندران است، گفت: به صورت اختصاصي براي اقتصادي شدن كشاورزي مازندران كمك مي‌كنم.

ابوطالب شفقت پنج‌شنبه شب كه به عنوان مهمان در نشست استانداران پس از انقلاب مازندران حضور يافته بود، به ارائه تجربيات مديريتي خود پرداخت.

وي با تاكيد بر اينكه دولت نهم و دهم با تفكر خدمت كار كردند و كار مي‌كنند، تصريح كرد: توجه رئيس جمهور و هيئت دولت به استان‌ها ويژه است، به طوري كه هر استان را كابينه و اعضاي دولت حداقل دو بار سفر كردند.

وي ضعف توسعه نيافتگي مازندران را مشكلات زيرساختي برشمرد و بيان داشت: بايد از ظرفيت‌‌هاي ملي براي توسعه مازندران استفاده كنيم.

استاندار سابق مازندران جنگل، دريا و مواهب طبيعي را ظرفيت‌هاي توسعه مازندران برشمرد و خاطرنشان كرد: در شاخص‌هاي اعتباري براي توسعه اين بخش‌ها بايد بيشتر كار شود.

استاندار بوشهر كه سه سال را در پست نماينده عالي دولت در مازندران خدمت كرد، بيان داشت: مازندران و بسياري از استان‌هاي شمالي كشور از شاخص اعبتاري محدودي برخوردارند.

وي از دريا به عنوان موهبت الهي ياد كرد و گفت: بهره‌برداري از دريا در حال گسترش است اما امكانات زيرساختي محدود است.

استاندار سابق مازندران با تاكيد بر اينكه تفكر مديران دولتي و مديران بازار هماهنگ نيست، تصريح كرد: هنوز نتوانستيم جريان اقتصادي و شبكه اقتصادي را ايجاد كنيم كه همه به دنبال آن حركت كنيم.

شفقت با اشاره به تشكيل كميسيون حمايت از توليد در مجموعه دولت اين اقدام را مناسب ارزيابي كرد و گفت: وزير جديد بازرگاني اعتقاد راسخ به همخواني توليد و بازار دارد.

وي با تاكيد بر اينكه در حال حاضر قطعه‌سازان مازندراني 30 ميليارد تومان از ايران خودرو طلب دارند، بيان داشت: براي مطالبه اين مطالبات بايد بيشتر تلاش كرد.

شفقت كشاورزي را اولويت خاص مازندران برشمرد و تصريح كرد: اقتصاد كشاورزي نيز بايد در كنار كار كشاورزي تقويت شود.

وي با تاكيد بر اينكه حاضرم براي توسعه اقتصاد كشاورزي به صورت اختصاصي وقت بگذارم، اضافه كرد: كشاورزي مازندران نقش موثري در توليد كشور دارد.

محمد رضا صالحي كه در زمان استانداري پنجه فولاد گران معاون سياسي و امنيتي بود، چند ماهي را در كسوت سرپرستي استانداري مازندران سپري كرد.

وي در اين نشست بر حفظ محيط زيست براي رسيدن به توسعه تاكيد كرد.

صالحي با اشاره به اينكه هنور شبكه‌هاي درون شهري مازندران به صورت موازي با محورهاي مواصلاتي برون شهري توسعه نيافت، گفت: صنايع دستي و صنايع تبديلي از قابليت‌هاي مازندران است كه فراموش شده است.

وي تاكيد كرد: در كنار آمايش سرزمين آمايش سرمايه‌گذاري ‌نيز بايد صورت گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.